Când și cum ar trebui să fac o cură cu ulei de ficat de cod, bogat în Omega-3 și vitaminele D, A și E?

Când și cum ar trebui să consumăm uleiul de ficat de cod (ulei de pește)? Cum îl păstrăm?

Consiliul Național de Nutriție din Norvegia recomandă consumul de ulei de ficat de cod pe tot parcursul vieții. Putem să consumăm ulei de ficat de cod în orice moment al zilei, pe stomacul gol, înainte de masă sau după masă. Cu toate acestea, recomadăm ca persoanele care suferă de artrită severă să consume imediat după trezire. Persoanele cu insomie ar putea beneficia mai mult de avantajele uleiului de ficat de cod înainte de culcare.

După deschiderea flaconului, uleiul de ficat de cod Möller’s se păstrează la frigider și se consumă în decurs de trei luni. De asemenea, nu se recomandă lăsarea sticlei deschise pentru a evita oxidarea.

Pot consuma ulei de ficat de cod vara sau este potrivit doar iarna?

Uleiul de ficat de cod este extrem de benefic pe tot parcursul anului, deoarece ingredientele pe care le conține sunt absolut esențiale tot timpul, nu numai în perioada iernii! Cu excepția – uneori – a vitaminei D, corpul nostru, pentru a putea funcționa, necesită consumul continuu de Omega-3 și vitamina A.

Prin urmare, nu avem nevoie de vitamina D din ulei de ficat de cod în lunile de vară?

De obicei avem nevoie de ea! Se știe faptul că sub influența radiației solare, corpul poate produce cantități suficiente de vitamina D, într-un proces care începe pe piele, continuă în ficat și se termină în rinichi. Teoretic, nu ar trebui să existe deficit de vitamina D în timpul verii, când soarele este puternic. În realitate, un număr mare de persoane suferă de deficiență de vitamina D, chiar și vara. Motivele pot fi multiple: funcționarea problematică a ficatului și a rinichilor, consumul anumitor medicamente (cum ar fi statinele), dar mai ales lipsa expunerii corpului la lumina soarelui și utilizarea de protecție solară (o protecție solară cu un indice de protecție 30 poate reduce capacitatea noastră de a sintetiza vitamina D cu 95%).

Dacă iau ulei de ficat de cod pentru perioadă lungă de timp, voi avea o cantitate excesivă de Omega-3, vitamina D sau vitamina A? Vor apărea efecte secundare?

Excluzând cazurile rare de alergie sau intoleranță, nu există efecte secundare deoarece dozele recomandate de ulei de ficat de cod sunt sigure. În special pentru vitamina D, EFSA consideră că dozele zilnice de până la 4.000 UI sunt sigure, în timp ce o linguriță de ulei de ficat de cod conține 400 UI vitamina D. Cu toate acestea, precauția este necesară în cazul vitaminei A, care este cunoscută pentru proprietățile toxice la doze mari prelungite. Însă uleiul de ficat de cod Möller’s conține 833 UI (250 mg) de vitamină A pe doza zilnic recomandată și nu prezintă efecte secundare, chiar și în cazul utilizării prelungite!

Trucuri pentru administrarea zilnică

Formează o rutină – Ia o linguriță (adulții pot lua două) imediat după ce te-ai trezit, la micul dejun

După exerciții fizice – Obișnuiești să faci exerciții fizice? Ia o linguriță de ulei de ficat de cod bogat în Omega-3 imediat după finalizarea activității fizice.

La masă – savurează felul tău preferat de mâncare adăugând o linguriță de ulei de ficat de cod Möller’s. Îl poți adăuga în iaurt, în shake, piure sau multe alte feluri de mâncare.

Așa cum e – Möller’s este cunoscut pentru gustul său deosebit de bun, câștigând și anul acesta prestigiosul premiu pentru gust (Superior Taste Award 2018), acordat de către Institutul Internațional pentru Gust și Calitate (iTQi) de la Bruxelles. Poți încerca varianta fără arome sau variantele cu aromă de lămâie sau tutti-frutti.

Posted in ,

Möller’s România

60 Comments

  1. BITAY MARIANA on noiembrie 19, 2019 at 8:56 am

    Buna ziua ,am un baiat de 12 ani si o fata de 17 ani si au tratament cu feroglobi.Pot sa le dau ulei de peste? Va multumesc.

    • mollers on noiembrie 19, 2019 at 9:07 am

      Buna ziua,
      da, fara probleme, Moller’s nu interactioneaza cu preparate pe baza de fier.

      Toate bune
      echipa Moller’s Romania

  2. Maria on noiembrie 13, 2019 at 2:38 pm

    Buna ziua.Sunt mămica unui băiețel de 5 luni.Pot lua ulei de peste daca alaptez?Ce varianta ar fi mai bună?Multumesc frumos.

    • mollers on noiembrie 14, 2019 at 8:23 am

      Buna ziua,
      da, e chiar indicat in alaptare.
      Cea mai potrivita varianta ar fi Moller’s Pure Mom & Baby.

      Va stam la dispozitie pentru alte intrebari.

      Toate bune
      Moller’s Romania

  3. Burnaz Sava Miruna on noiembrie 6, 2019 at 7:02 am

    Bună Ziua,
    Am un băiețel de 10 ani și jumătate cu o greutate de 55 kg, care are ADHD și as vrea sa i administrez o doza corecta. Ma puteți ajuta cu ce produs și ce cantitate ii pot administra. As vrea sa fie mai atent. Noi facem terapie cu el de la 3 ani, dar atenția este o mare provocare pt noi.

    • mollers on noiembrie 8, 2019 at 11:54 am

      Buna ziua,
      sa va traiasca!

      Cel mai bine este sa ii dati orice varianta lichida (Moller’s ulei de ficat de cod) intrucit are o concentratie mare de DHA – la problema lui este necesar in cantitate cit mai mare.

      In timp Moller’s il va ajuta la cresterea atentiei, a puterii de concentrare, a vitezei de rezolvare a problemelor, memoriei etc.

      Va stam la dispozitie pentru alte intrebari.
      Toate bune
      Echipa Moller’s Romania

  4. Horne florentina on noiembrie 4, 2019 at 10:55 am

    Buna ziua am un copilas de 3 ani care nu prea mananca ii pot da ulei de cod mollers multumesc

    • mollers on noiembrie 6, 2019 at 4:38 am

      Buna ziua,
      ii puteti da, insa nu il va ajuta la stimularea poftei de mincare.

      Toate bune,
      Moller’s Romania

  5. Costica on octombrie 14, 2019 at 11:17 am

    Bună ziua am o varsta de 27 de ani am cumpărat o sticla pentru adulți poat lua 3 lingurițe pe zi sau imi poate dauna cu ceva mulțumesc anticipat

    • mollers on octombrie 15, 2019 at 6:05 am

      Buna ziua,

      Fara probleme puteti creste doza la 2 – 4 g acizi grasi Omega-3 / zi, pe perioade mari de timp. Asta inseamna 2, 3 linguri Moller’s/ zi (10/15 ml).

      Toate bune,
      Moller’s Romania

  6. Silvia on octombrie 12, 2019 at 6:56 pm

    Bună seara, vreau sa va întreb și eu dacă pot mării doza de ulei pentru fetita mea în virsta de 6 anișori, noi am început sa luam acest ulei de la Mollers anul trecut în noiembrie pentru citeva luni și după am făcut pauza crezind ca să nu-i facă rău și din septembrie am început sa luăm iar și as vrea sa știu dacă pot să-i măresc doza avind în vedere ca fetita mea are și 9 ușoară vorbire tirzie nici atenta nu prea este concentrata nici Atit, de răcit îmi răcește mai tot timpul și dacă se poate lua în același timp și Osteocare liquid, mulțumesc frumos

    • mollers on octombrie 14, 2019 at 9:20 am

      Buna ziua,
      sa va traiasca! Sa o luam pe rind:
      – doza zilnica -> fara probleme puteti sa cresteti la 10 ml / zi, practic fetita are nevoie de o cantitate cit mai mare de DHA si EPA – cei 2 acizi grasi polinesaturati Omega-3 care conteaza; sa fiti atenta sa nu ii dati si alta vit D in paralel, 10 ml continind 800 UI vit D

      -perioada de administrare -> Consiliul National de Nutritie din Norvegia recomanda aportul zilnic, neintrerupt, de ulei de ficat de cod oricarei persoane sanatoase incepind de la 4 saptamini si pina la virste avansate; fetitei ii puteti da fara probleme a la long, cel mai bine sa mergeti cu 10 ml in sezonul rece, micsorati la 5 ml/ zi pe timpul verii

      – Osteocare lichid -> fiind un produs natural, Moller’s se poate asocia practic cu orice alt tratament; puteti sa ii dati in paralel si Osteocare, insa am vazut ca contine si vit D. Sa faceti o socoteala ca fetita sa nu depaseasca 1000 UI (unitati internationale) vit D / zi, discutati si cu pediatrul.

      Va mai asteptam cu intrebari.
      Toate bune
      Echipa Moller’s Romania

  7. Lidia on octombrie 1, 2019 at 7:48 pm

    Buna am un baiat de 13 ani . La varsta lui tot 5ml.pe zi trebuie administrat? Multumesc

    • mollers on octombrie 2, 2019 at 6:52 am

      Buna ziua,

      fiind mai mare si in crestere, puteti sa ii dati fara probleme 10 ml zi. Pentru cele mai noi produse Moller’s producatorul norvegian a crescut doza zilnica la 10 ml pentru copiii de peste 11 ani si adulti, tocmai ca sa alinieze necesarul de Omega-3 la ghidurile si protocoalele noi din pediatrie (este nevoie de un aport mare pe zi de DHA si EPA – cei 2 cei mai importanti acizi grasi Omega-3, intrucit organismul uman nu sintetizeaza singur acizii grasi Omega-3).

      Va stam la dispozitie daca mai aveti intrebari.
      Toate bune,
      Echipa Moller’s Romania

  8. Luminița paun on octombrie 1, 2019 at 4:19 am

    Bună ziua! Copilul meu în vârstă de 8ani are o ușoară scădere de neutrofile. Medicul mi a spus să îl las așa. Eu m am gândit că ar fi bine sa îi dau ulei de pește. Ce puteți să mi spuneți? Mulțumesc anticipat!

    • mollers on octombrie 2, 2019 at 6:25 am

      Buna ziua,
      Nu exista evidente clínice ca Moller’s poate influenta nivelul de leucocite / neutrofile. Fiind un produs natural, puteti sa i-l dati copilului fara probleme – il va ajuta la cresterea imunitatii / dar si a cresterii sanatoase.

      Tineti legatura cu medicul si urmariti analizele indeaproape.

      Va mai asteptam cu intrebari.

      Toate bune,
      Echipa Moller’s Romania

  9. Luminița paun on octombrie 1, 2019 at 4:11 am

    Bună ziua! Copilul meu în vârstă de 8ani are o ușoară scădere de neutrofile. Medicul mi a spus să îl las așa. Eu m am gândit că ar fi bine sa îi dau ulei de pește. Ce puteți să mi spuneți?

    • mollers on octombrie 2, 2019 at 6:22 am

      Buna ziua,
      Nu exista evidente clínice ca Moller’s poate influenta nivelul de leucocite / neutrofile. Fiind un produs natural, puteti sa i-l dati copilului fara probleme – il va ajuta la cresterea imunitatii / dar si a cresterii sanatoase.

      Tineti legatura cu medicul si urmariti analizele indeaproape.

      Va mai asteptam cu intrebari.

      Toate bune,
      Echipa Moller’s Romania

  10. Danila on septembrie 18, 2019 at 9:58 am

    Buna ziua !
    Am un baiat de 12 ani și o fata de 9 ani le-am luat capsulele Omega3 pe ce perioada le pot administra 1 luna 2,3

    Multumesc!
    Astept raspuns.

    • mollers on septembrie 18, 2019 at 10:05 am

      Buna ziua,

      sa va traiasca! Le dati cite 2 caps / zi.

      Re. perioada de administrare: Consiliul National de Nutritie din Norvegia recomanda aportul zilnic, neintrerupt de ulei de ficat de cod oricarei persoane sanatoase incepind cu 4 saptamini -> pina la virste avansate. In Romania, in functie de indicatia tintita, pediatrii recomanda uleiul de ficat de cod in special pe timpul rece (aprilie – martie), pauza pe vara.

      Daca tintiti functia cardiovasculara / colesterol sau deficit de atentie / memorie / viteza de rezolvare a problemelor -> puteti sa le dati neintrerupt 3-5 ani.

      Pentru perioade lungi va sfatuim sa schimbati cu uleiul de ficat de cod (orice sticla) datorita cantitatii mai mari de acizi grasi Omega-3 naturali.

      Va stam la dispozitie pentru alte intrebari.
      Kind regards
      Moller’s Romania

  11. Ioana on septembrie 17, 2019 at 12:56 pm

    Bună,am un băiețel de 5 ani jumate,are probleme cu atenția,câți mil de ulei pot sa-i dau?si daca se poate administra cu ceston f?

    • mollers on septembrie 18, 2019 at 6:48 am

      Buna ziua,

      pentru probleme de atentie, concentrare, memorie, viteza de rezolvare a problemelor puteti sa ii dati 10 ml / zi fara probleme, pe o perioada mare de timp. Incepeti treptat, cresteti doza cite putin in fiecare zi. Imediat dupa lingura de ulei sa ii dati sa bea ceva: apa, suc, lapte etc. ce bea in mod obisnuit dimineata. Puteti sa ii alegeti orice varianta de sticla, ce stiti ca ii place mai mult: mere verzi, lamaie, tutti-frutti, fara nici un gust.

      Fiind un produs natural, Moller’s se poate asocia practic cu alte tratamente / nu interactioneaza cu medicatia de baza. Discutati si medicul copilului.

      Toate bune
      Moller’s Romania

  12. Roxana on septembrie 16, 2019 at 8:24 pm

    Buna ziua! Am un băiat de 8 ani și 24 de kg și am început să-i administrez câte o linguriță de 5 ml/ zi de Moller’s Pure Mom & Baby, doar acesta l-am găsit în farmacie. Băiatul meu are o formă ușoară/moderată de ADHD, nu urmează niciun tratament medicamentos și aș dori să știu dacă acest tip de produs ar fi cea mai bună alegere (din gama dvs. de produse), pentru vârsta lui și dificultățile specifice tulburării și dacă dozajul este corect sau este insuficient pentru a fi resimțite efectele benefice.
    Aș dori să știu, de asemenea, dacă acest produs ar putea interfera in general negativ cu suplimentele de vitamine și minerale, întrucât aș vrea să urmeze în paralel și o cură de multivitamine și minerale.
    Vă mulțumesc anticipat!

    • mollers on septembrie 17, 2019 at 6:10 am

      Buna ziua,

      Sa va traiasca! E foarte bine ca ii dati Moller’s Pure Mom & Baby, practic toate sticlele sunt aproape identice in ceea ce priveste concentratia de acizi grasi Omega-3 si de vit D, difera doar aroma.

      In cazurile de ADHD (forme usoare si moderate) in studiile clinice se administreaza 10 ml / zi, pe o perioada mare de timp (citiva ani). Suplimentarea zilnica cu Moller’s influenteaza pozitiv obstacolele comportamentale si de invatare. Sfatul nostru este sa discutati si cu pediatrul copilului.

      Fiind un produs natural, Moller’s se poate asocia fara probleme cu alte tratamente – nu interactioneaza cu alta medicatie. In cazul vitaminelor, trebuie sa faceti socoteala sa nu depasiti necesarul zilnic de vit D si A (continute si de Moller’s). Mai exact, 10 ml Moller’s/ zi contin 800 UI vit D (suficient pt virsta copilului / daca pediatrul nu i-a recomandat mai multe unitati internationale pe zi).

      Va stam la dispozitie pentru alte intrebari.
      Toate bune,
      Echipa Moller’s Romania

    • Raluca on octombrie 15, 2019 at 6:21 pm

      Bună seara!
      Pentru fetita de 3 ani fără o luna, se poate administra împreună cu osteocare?
      Menționez, acuza dureri la genunchi cam o data pe luna!

      • mollers on octombrie 16, 2019 at 6:59 am

        Buna ziua,
        Fiind un produs natural, Moller’s se poate asocia cu orice alt tratament. Trebuie sa aveti grija sa nu depaseasca necesarul de vit D / luna stabilit de medic, estimam 1000 UI / zi (unitati internationale).

        5 ml / zi Moller’s (aprox. 1 lingurita) contin 400 UI vit D.

        Va mai asteptam cu intrebari.
        Toate bune,
        echipa Moller’s Romania

  13. Elena on septembrie 16, 2019 at 7:48 am

    Buna ziua,
    Fiului meu in varsta de 4 ani jumatate ii dau zilnic cate 2 picaturi de Vigantol. As dori totusi sa inlocuiesc Vigantolul cu un produs Mollers, care sa contina atat Omega cat si vitamina D. Ce produs imi recomandati?

    • mollers on septembrie 17, 2019 at 5:54 am

      Buna ziua,

      2 picturi de Vigantol = 1000 UI vit D. Puteti sa ii dati orice varianta de Moller’s sticla – practic difera doar aroma, concentratia de acizi grasi Omega-3 si de vit D este la fel pentru toate.

      1 lingurita de Moller’s (5 ml) contine 400 UI vit. D.

      Sfatul nostru este sa mergeti pe 1 lingurita Moller’s + 1 picatura Vigantol.

      Cind copilul creste, puteti sa ii cresteti doza de Moller’s la 10 ml / zi (si nu mai este nevoie sa ii dati si alta vit D in paralel).

      Va mai asteptam cu intrebari.
      Toate bune,
      Echipa Moller’s Romania

  14. Iuciuc Daniela on septembrie 13, 2019 at 6:51 pm

    Buna seara,am luat pt baietii mei care fac sport de 4 ori pe saptamana moller omega 3 forte .Le pot da 2 pastile pe zi sau este nevoie de mai mult?Multumesc.

    • mollers on septembrie 14, 2019 at 11:07 am

      Buna ziua,
      daca fac mult sport (si depun cu siguranta si efort intelectual) cel mai bine este sa ii treceti pe varianta lichida – orice sticla de ulei de ficat de cod, intrucit contine o cantitate mai mare de acizi grasi Omega-3 (in special DHA si EPA), recomandati la efort. Cite 10 ml/ zi.

      Intre timp evident puteti da le dati capsulele, 2 caps/ zi este suficient.

      Va mai asteptam cu intrebari.
      Toate bune,
      Moller’s Romania

  15. Roxana on septembrie 8, 2019 at 12:38 pm

    Buna ziua spuneti mi va rog daca e in regula sa ii dau copilului meu Moller’s impreuna cu Osteocare specific ca are 3 ani fara 2 luni.Si de asemenea daca e in regula si pentru adult aceasi combinatie.Va multumesc o zi frumoasa va doresc!

    • mollers on septembrie 8, 2019 at 12:47 pm

      Buna ziua,

      sa o luam pe rind:

      – de principiu Moller’s se poate combina cu orice alt tratament, fiind un produs natural; trebuie sa tinem cont si sa facem socoteala la vitamine (ce cantitate contine fiecare produs).
      – de ex. -> pentru adult, e ok sa ia Moller’s + Osteocare; la vit D (unde se suprapun), Moller’s contine 400 UI (unitati internationale) vit D pe 5 ml iar Osteocare inca 400 UI / pe 2 caps; in total 800 UI vit D /zi -> in regula
      – pentru copil -> cel mai bine este sa discutati cu pediatrul de Osteocare, pentru ce anume i l-a recomandat? Pentru vit D? nu asimileaza bine?

      Va asteptam cu lamuriri. Toate bune,
      Echipa Moller’s Romania

  16. Dorina on septembrie 5, 2019 at 9:58 am

    Bună ziua. Fetița are 10 ani și nu i-am dat niciodată! Face sport zilnic! Ce îmi recomandați și ce cantitate aș putea să îi dau! Mulțumesc

    • mollers on septembrie 7, 2019 at 10:02 am

      Buna ziua,

      sa va traiasca! Este recomandat sa ii dati orice varianta de ulei de cod preferati – toate au aceeasi concentratie de acizi grasi Omega-3 si de vit D, difera doar aroma: lamaie, tutti-frutti, mere verzi – sau nici o aroma -> ce stiti ca ii place mai mult (sa fie usor de administrat).

      In mod normal doza zilnica pentru copii sub 11 ani este de 5 ml / zi (aprox. 1 lingurita); insa daca face efort fizic in fiecare zi (pe linga cel intelectual) puteti in timp sa ii suplimentati doza zilnica la 10 ml. Sa nu ii mai dati si alt supliment de vit D: daca ii dati 10 ml Moller’s = 800 UI (unitati internationale) vit D. Pentru vitamina D este bine sa discutati si cu pediatrul copilului – sa stiti cite UI/ zi va recomanda.

      Perioda: Consiliul National de Nutritie din Norvegia recomanda aportul zilnic, neintrerupt, de ulei de ficat de cod oricarei persoane sanatoase incepind de la 4 saptamini si pina la viste avansate. In Romania, pediatrii recomanda in special in sezonul rece (sept – martie) cind copilul intra in colectivitate, depune mai mult efort etc.

      Nu stim ce sport face fetita, insa ar fi bine sa ii dati pe timpul iernii 10ml / zi, eventual pe vara reduceti la 5 ml / zi.

      Va mai asteptam cu intrebari.
      Toate bune,
      Echipa Moller’s Romania

  17. Iacob Georgiana on septembrie 2, 2019 at 2:11 pm

    Buna ziua!Am si eu o intrebare.Am un baietel de 8 ani si 4 luni.De la varsta de 6 ani,cand a inceput scoala,ii dau 2 capsule de Mollers Forte pe zi,ptr atentie si memorie dar si pentru sustinerea imunitatii.Am intrerupt doar pe timpul verii.As vrea sa va intreb daca doza e prea mare si daca ar fi mai indicat sa foloseasca un alt produs din gama?Va adresez aceasta intrebare deoarece in ultimul an a avut probleme cu constipatia si nu stiu daca ar putea avea vreo legatura.Mentionez ca efectele sunt extraordinare ,il ajuta f mult la scoala si rezistenta organismului e semnificativ imbunatatita pe perioada administrarii.Va multumesc anticipat pentru raspuns.

    • mollers on septembrie 3, 2019 at 8:13 am

      Buna ziua,
      In primul rind multumim mult pentru feedback. Ne bucuram de fiecare data cind vedem copii care cresc frumos si sanatos si cu un pic de ajutor din partea Moller’s, in fiecare zi.

      2 caps / zi este o doza buna, nu e area mult. Fiind in crestere, va recomandam totusi ca cel putin din cind in cind sa ii dati si forma lichida (in loc de capsule). Uleiul de ficat de cod are cea mai mare concentratie de acizi grasi Omega-3 naturali (in nicio capsula nici de la noi nici de la competitori nu se poate pune fizic o cantitate atit de mare de DHA si EPA – cei 2 acizi grasi Omega-3 cu eficacitate dovedita clinic). Uleiul de ficat de cod va fi intotdeauna mai concentrat. Vit D este similara (pe 2 caps aveti 400 UI – doza profilactica in Romania, aceeasi si pe 5 ml/ ulei de ficat de cod). Sa ii verificati dieta, sa putem identifica de unde vine problema.

      Cit priveste constipatia, nu vine de la Moller’s (luat in cantitate mai mare / a la long are mai dégraba efectul celalalt, diaree). Sa ii verificati dieta, sa vedem de unde vine problema.

      Va stam la dispozitie si pentru alte intrebari.
      Toate bune,
      Echipa Moller’s Romania

  18. Maria A on iulie 10, 2019 at 7:52 am

    Buna ziua,
    Observ ca de fapt si The Original MÖLLER’s Cod Liver Oil Omega-3 are aroma, respectiv de lamiae. Exista o varianta 100% naturala, pura?
    Pe de alta parte, exista contraindicatii in special in cazul persoanelor care au diabet, tiroida eliminata sau hepatita B?
    Va multumesc!

    • mollers on iulie 10, 2019 at 3:22 pm

      Buna ziua,
      da, exista si varianta fara aroma, Moller’s Pure Mom & Baby (nu are absolut nici o aroma adaugata, nu contine nici vitamina E – pe post de conservant) este cea mai pura forma de ulei de ficat de cod de la ora actuala – standardul de aur pentru Omega-3 natural.

      Fiind un produs natural, Moller’s nu interactioneaza cu alta medicatie / nu are contraindicatii. Insa in cazul acestor boli cel mai bine sa discutati cu medicul curant – el stie cel mai bine ce sa-i administreze pacientului.

      Va mai asteptam cu intrebari.
      Toate bune,
      Moller’s Romania

      • Maria A on iulie 11, 2019 at 3:18 pm

        Buna ziua,

        Va multumesc pentru raspuns.
        Deci varianta aceasta are aceleasi ingrediente ca cele cu aroma, cu exceptia aromei si a vitaminei E? Este recomandata doar mamelor sau si celorlalte persoane?

        • mollers on iulie 11, 2019 at 6:12 pm

          Buna ziua,
          Corect. Moller’s Pure Mom & Baby are exact aceeasi compozitie in ceea ce priveste Omega-3, vit D, vit A. Nu are deloc vit E. Producatorul norvégien l-a pozitionat pentru femei insarcinate / care alapteaza / sugari -> daca este potrivit pentru acest grup, poate fi luat in totala siguranta de oricine.

          Nu contine alte vitamine (gentil de vitamine pentru mame).

          In concluzie, poate fi luat de orice alta persoana sanatoasa, copil sau adult.

          Va mai asteptam cu intrebari.
          Toate bune,
          Echipa Moller’s Romania

  19. Alex on iulie 7, 2019 at 2:26 pm

    Buna ziua,

    Observ ca produsul MÖLLER’S FORTE OMEGA-3 with Cod Liver Oil pastile, nu contine Vitamina A in compoziție? A fost înlăturată deoarece restul produselor o conțin. Imi puteți spune daca sunt prezente doar Vit E si Vit D?

    Stiu ca Vitamina A este prezentă in mod natural.

    Mulțumesc,
    Alex

    • mollers on iulie 8, 2019 at 11:18 am

      Buna ziua,

      da, intr-adevar, Moller’s Forte nu contine si vit A, scoasa in etapa finala de productie. Acest produs este o combinatie intre ulei de peste concentrat si ulei de ficat de cod.

      Producatorul norvegian incearca sa acopere in portofoliu cerinte cit mai variate. De ex. capsulele Moller’s Omegacore contin doar DHA si EPA in concentratie mare, fara nici o vitamina. Moller’s Forte nu are vit A.

      Pe de alta parte, Moller’s este nr 1 la nivel mondial in ceea ce priveste productia de ulei de ficat de cod, asa va sfatuim sa alegeti o forma lichida – produsul care a trecut testul timpului:

      – concentratie mare de DHA si EPA

      – contine vit D (400 UI / 5 ml), vit A, vit E.

      Va stam la dispozitie pentru alte intrebari.

      Toate bune,

      echipa Moller’s Romania

      • Alex on iulie 8, 2019 at 1:51 pm

        Multumesc pentru raspuns Moller’s Romania!

        Prefer varianta in capsule, asa nu simt gustul de peste. Nu eram sigur in ceea ce priveste Vit A. din compozitie.

        Se poate administra continu pe tot parcursul anului sau necesita pauze? Se tine la frigider sau in spatiu intunecat si ferit de lumina la temp. camerei? Ma refer strict la varianta de cps.

        O zi frumoasa,
        Alex

    • mollers on iulie 8, 2019 at 3:17 pm

      Perfect, este o alegere buna!

      Perioada de administrare: Consiliul National de Nutritie din Norvegia recomanda aportul zilnic, neintrerupt de ulei de ficat de cod de la 4 saptamini de viata pina la viste avansate – intrucit organismul uman are nevoie de aport extern de DHA si EPA – cei mai importanti acizi grasi esentiali polinesaturati Omega-3.

      Asadar, puteti sa luati pe perioade mai mari de timp in totala siguranta. Perioada este stabilita la noi de indicatia principala:
      – de ex., pentru reducerea trigliceridelor / reglarea functiei cardiovasculare se recomanda aportul zilnic pe perioade de 3-5 ani
      – pentru memorie / atentie / IQ -> perioade de 3 -6 luni, in special in perioade aglomerate
      – pentru stimularea imunitatii -> doar in sezonul rece etc.

      Capsulele Moller’s sunt stabile la temperatura camerei, nu trebuie tinute la frigider.

      Va mai asteptam cu intrebari!
      Toate bune,
      Moller’s Romania

      • Alex on iulie 9, 2019 at 9:10 am

        Multumesc pentru toate raspunsurile. O ultima intrebare… 🙂

        Am citit ca toate produsele Mollers sunt in stare naturala – trigliceride. Este valabil si pentru formatul de capsule sau doar cel lichid?

        Se poate verifica, pe baza LOT-ului cand a fost fabricat/capsula produsul si de asemenea ce grad de puritate are? Un fel de analiza pe produs?

        Sunt sceptic cand vine vorba de suplimente alimentare si vrea sa ma asigur ca provin din surse cat mai putin nocive si cu grad minim de procesare.

        Normal, 2/3 portii de peste pe saptamana este ceea ce avem nevoie dar de multe ori din pacate nu atingem acest nivel.

        O zi cat mai frumoasa. Si multumesc pentru feedback.

        • mollers on iulie 10, 2019 at 3:18 pm

          Buna ziua,

          Moller’s comercializeaza doar Omega-3 natural, in forma de trigliceride, atit pentru forma lichida cit si pentru capsule.

          Orice supliment alimentar care se comercializeaza in Romania ar trebui sa aiba buletin de analiza pentru fiecare lot. Da – la Moller’s se analizeaza fiecare lot, daca doriti ne dati mail (nu putem pune aceste informatii online) si va trimitem buletinul de analiza pentru lotul pe care il aveti dvs.

          Cind vorbim de Moller’s puteti fi linistit ca aveti cel mai bun si cel mai longeviv produs din piata, cu o istorie de mai bine de 165 de ani. Fabrica de la Oslo este standard in materie de tehnologie, urmeaza strict o serie de proceduri de calitate, nu se face rabat de la nimic.

          Toate bune,
          Moller’s Romania

  20. Iuliana on iulie 5, 2019 at 1:43 pm

    Buna ziua,
    am un baiat de 4 ani jumate si vreau sa va intreb daca pot sa-i dau pe perioada verii macar un pestisor pe zi. Cu toate ca i-am dat vigantoletten 500 UI toata perioada rece + calciu in fiecare luna, tot are niste semne de rahitism (stern putin bombat, picioare putin in x de la genunchi). Anul trecut in august i-am luat analiza pentru vit d3 si era putin peste limita normala, cu toate ca pe timpul verii nu i-am dat nimic, dar am inteles ca este normal asa la copii si mai ales pe timpul verii. Acum ii dau calciu natural cate 10 zile pe luna si am inceput sa ii dau si cate un pestisor cu aroma de lamaie si portocale, dar n-as vrea sa gresesc.
    Multumesc

    • mollers on iulie 7, 2019 at 7:58 am

      Buna ziua,
      sa va traiasca! Da, fara probleme, sunt mai multe aspecte:

      1. in prezent chiar daca copilul asimileaza corect vit D tot este recomandat sa mergeti cu o doza de intretinere pe timpul verii, intrucit copiii nu mai stau afara cum stateau odata. In plus, din cauza cremelor de soare cu factor de protectie mare, vit D nu se mai asimileaza la parametrii optimi (pe de alta parte nici nu puteti expune copilul la soare neprotejat).

      2. Daca prezinta usoare semne de rahitism cel mai bine este sa discutati cu medicul pediatru cite UI (unitati internationale) de vit D pe zi ii recomanda.
      De ex. noi avem pediatri care recomanda in continuare 5 ml ulei de ficat de cod si pe timpul verii (de intretinere, fara sa existe semne de rahitism) -> 5 ml continue 400 UI vit D.

      1 pestisor contine 200 UI vit D, puteti sa ii dati fara probleme, insa sa verificati cite UI / zi ii recomanda medicul.

      Toate bune,
      Va mai asteptam cu intrebari,
      Echipa Moller’s

  21. Diana Agavriloaei on iunie 19, 2019 at 11:06 am

    Buna ziua, pot lua in timpul sarcinii acest supliment?

    • mollers on iunie 19, 2019 at 11:15 am

      Da, fara probleme. Este indicat sa completati cu Moller’s necesarul zilnic de DHA si EPA (cei 2 acizi grasi esentiali care conteaza).

      Va recomandam Moller’s Pure Mom & Baby 5-10 ml/ zi -> fara nici o aroma (insa puteti sa alegeti practic orice din portofoliu.

      Toate bune, va mai asteptam cu intrebari
      Echipa Moller’s Romania

  22. Irina-Mihaela on aprilie 2, 2019 at 12:29 pm

    Buna ziua,
    Ii dau fetitei mele de 1 an si 6 luni ulei de peste Moller’s de apeoape 1 luna (5ml/zi ,odata cu fructele)…. sticla se apropie de final si vroiam sa va intreb daca pot sa mai incep inca o sticla noua sau pana cand pot sa-i administrez, sau sa fac o pauza de cateva luni si apoi sa incep o sticla noua?
    Cate pic de vit D (Sicomed) tb sa–i administrez suplimentar?
    Multumesc!!!

    • mollers on aprilie 3, 2019 at 6:05 pm

      Buna ziua,

      sa va traiasca fetita! Perioada de administrare: Consiliul National de Nutritie din Norvegia recomanda aportul zilnic, neintrerupt de ulei de ficat de cod oricarei persoane sanatoase de la 4 saptamini pina la virste avansate. La noi, pediatrii recomanda aportul neintrerupt pe toata perioada rece (sept – aprilie) pentru imunitate / memorie / dezvoltare corecta.

      Prin urmare, puteti sa ii mai dati citeva luni – eventual sa faceti pauza in timpul verii – reveniti in septembrie.

      Vit. D: 5 ml Moller’s contin 400 UI (unitati internationale) vit D. Nu am gasit produsul pe care il mentionati, cumva Secom? Sa putem verifica continutul de vit D.

      Asteptam precizarea. Toate bune
      Echipa Moller’s Romania

  23. Elena on februarie 18, 2019 at 1:13 pm

    Buna ziua! Daca iau Detrical 2000ui, pot sa iau si ulei de peste omega 3.Multumesc!

    • mollers on februarie 18, 2019 at 2:02 pm

      Buna ziua,

      ce virsta aveti / are pacientul? 2000 UI vit D este destul de mult / zi, depinde ce doza v-a recomandat medicul. Si e important si pentru ce diagnostic, inseamna ca aveti un deficit mare de vit D.

      Practic, 5 ml Moller’s contin 400 UI, asta inseamna ca veti ajunge la 2400 UI / zi – este destul de mult, trebuie administrat cu atentie.

      Va asteptam cu lamuriri.
      Multumim, echipa Moller’s Romania

  24. Georgiana on ianuarie 28, 2019 at 10:41 am

    Buna ziua Am un băiat de 2 ani jumătate am cumpărat Mollers omega 3 aroma de lămâie întrebarea mea este:el nu prea vrea să mănânce mai nimic lapte e inca mâncarea preferată a lui .doctorul ne_a dat aceasta pot sa ii dau 5 ml zilnic înainte de mâncare ???chiar daca mai toată ziua are mucisori merge la creșă și tot timpul e cu mucisori???

    • mollers on ianuarie 28, 2019 at 11:28 am

      Buna ziua,

      da, e foarte bine sa ii dati tot timpul inainte de masa / inainte de lapte, sa nu ramina cu gust uleios.

      Da, ii puteti da (este recomandat chiar) chiar si daca este usor racit -> il va ajuta sa isi revina mai repede / sa ii creasca sistemul imunitar.

      Sfatul nostru este sa ii dati 5 ml pe toata perioada rece, pina in aprilie.

      Va mai asteptam cu intrebari!
      Toate bune
      Echipa Moller’s Romania

  25. Adrian on ianuarie 14, 2019 at 6:25 pm

    O lingurița obișnuita are 2,5 ml. O lingura normala are 5 ml. Este eronat sa spuneti o lingurița de 5 ml.

    • mollers on ianuarie 17, 2019 at 8:56 am

      Buna ziua, depinde de lingurita. Cele clasice au 5 ml / lingura 10 ml. Cele noi mai plate au mai putin, intr-adevar. Puteti masura cu o seringa dozatoare.

      Noi am incercat sa indicam aprox. masura.

      Toate bune, va mai asteptam cu intrebari,
      Echipa Moller’s Romania

  26. Mirea Carmen on decembrie 15, 2018 at 4:51 pm

    Buna seara am o fetita de 2 ani si 5 luni si doresc sa ii dau ulei de ficat de cod moller’s problema este ca nu mi l accepta pe cel cu lămâie il scuipa si plânge si nici un mâncare il simte si nu mai mănâncă si as dori sa incerc tuti frutti .întrebarea este pot sa ii dau daca nu are 3 ani împliniți si daca este cat de cat aromat ca sa nu mai simta gustul puternic de peste este foarte pretentioasa la gusturi si mirosuri si nu se vrea sa am esec…Si daca ii pot da ii mai admonistrez si vigantolul? Dar pestisorii gumati ii pot da ai acelasi efect ca si uleiul si merg concomitent? Adică ulei si pestisori sau ori una ori alta?astept răspunsul dvs si va multumesc anticipat!

    • mollers on decembrie 16, 2018 at 6:01 am

      Buna ziua,
      sa va traiasca fetita, haideti sa luam intrebarile pe rind:
      1. lemon vs. tutti-frutti -> compozitia in ceea ce priveste DHA si EPA (cei mai importanti acizi grasi Omega-3) si vitaminele este aceeasi si la lemon si la tutti-frutti. Difera doar aroma, intr-adevar, producatorul norvegian a ridicat limita de virsta la 3 ani pentru tutti-frutti intrucit contine si fructe de padure / capsuni, cu potential alergic.

      Daca fetita nu are istoric familial de alergie + i-ati dat pina acum capsuni, ii puteti da si tutti-frutti fara probleme. Noi avem multi copii urmariti de pediatri care merg pe tutt-frutti chiar daca nu au implinit 3 ani.

      Daca preferati fara nici o aroma, exista variante Mom & Baby, aceeasi compozitie insa fara nici un gust.

      Copilul trebuie sa se obisnuiasca treptat cu Moller’s, sfatul nostru este sa incepeti treptat, cu citeva picaturi pe zi, apoi cresteti doza la 5 ml. Sa ii faceti un mic ritual dimineata, imediat dupa administrare sa ii dati sa bea ceva (apa / ceai / lapte / suc, ce bea in mod obisnuit) sa nu ramina cu gust uleios. Vedeti si in filmul din link (scurt) citeva sfaturi de administrare.

      2. in paralel cu Vigantol: aici trebuie sa urmarim cantitatea de vitamina D recomandata de medic, in mod obisnuit aprox. 1000 UI (unitati internationale), in 2 picaturi de Vigantol. Sa obtineti aceeasi cantitate puteti sa ii dati 1 lingurita / 5 ml Moller’s (care contine 400 UI) + 1 picatura Vigantol (care contine 500 UI) = 900 UI / zi.

      In timp, puteti ramine doar cu Moller’s (puteti sa ii cresteti doza zilnica la 10 ml, dupa ce se obisnuieste).

      3. ulei de ficat de cod vs. pestisori: cel mai bine este sa ii dati uleiul de ficat de cod, intrucit are o concentratie mai mare de DHA si EPA (ce ne intereseaza); puteti alterna cu pestisorii (cind sunteti plecati / sau pentru o schimbare), insa pentru uz zilnic concentratia uleiului de ficat de cod Moller’s este de ne-egalat.

      In ceea ce priveste vit D, 2 pestisori contin 400 UI vitamina D.

      Vedeti in link filmuletul de care aminteam mai sus (cu sfaturi de administrare): https://www.youtube.com/watch?v=Onip2fpfC8Q

      Va mai asteptam cu intrebari!
      Toate bune,
      echipa Moller’s Romania

Leave a Comment